Buzerace a šikana českych řidiču pokračuje
Od samotneho rana jede ve všeckych medyjach geblsovska propaganda, jaku svět neviděl. Češti řidiči su horši jak vloni, vic zabijali a vic chlastali. Sviněěě! Hrr na ně!
Je obecně znamy psychologicky efekt, že když se zebere třida dobrych žaku a měsic jim učitele husti do hlavy, že su blbi jak pantok, tak se jim velice rychle zhorši realne vysledky. A naopak, když třidu podpruměrnych budete podporovat a chvalit, vysledky se brzo dostavi.
Zda se, že policajti, polityci a medyjalni agenti chtěju dosahnut totalni demoralizace českych řidiču.
Pravě sem se autem vratil ze Sarajeva. Projel sem Makedonyju, Bosnu, Srbsko, Maďarsko. Nezahlidnul sem jedineho policajta, všude se jezdilo přiměřeně rychle – mimo města od 100 km/h až po 130. Podle potřeby. Enem idyjot by jel na rovnem useku v lese devadesat, bo to přikazal jakysik cyp ve Skopje. Přesto sem se nikde necitil nejenom ohroženy, ale ani omezeny, až jakymsik hňupem, kery mi dupnul na brzdy naprosto nesmyslně u Malacek, bo tam po opravě zapomněli cedulu 60. Po celem Slovensku sem v radyju posluchal, kaj všude policajti měři, pevny radar, mobilni radar, bla bla bla. Buzerace a propaganda. Vysledkem byla nebezpečně pomala jizda vystresovanych řidiču.
No a nejhorši na konec – usek Břeclav/Brno. To je humus, sudruzi. Dalnica rozjebana po celem useku, řidiči vystresovani jizdu za kamionama a v radyju navic propaganda o tom, jake zme svině. Pry padesat nehod z 950 bylo pod vlivem, což je kolem 5%.
Tuž člověk by si řeknul, že fčil se policajti zaměři na tych 900 hovad, kere buraly střizlive! Ne. Oni budu buzerovat tu 4% menšinu řidiču, kerym naměřili jakysik zbytkač, kery v Evropě zapadni nikoho nezajima a obvykle nema s přičinu nehody nic společneho (mimochodem, za cely loňsky rok se stalo 104 tisic nehod, z teho u 4.626 nehod řidič cosik nafukal, což je 4,4% . Co se teda o vikendu stalo tak převratneho, že běži taka geblsovska medyjalni kampaň?
Kdy už si konečně uřady uvědomi, že miň zakazu, miň značek, miň buzerace znamena tež meně nehod? Kdy už jim dojde, že neni duležite, jestli je na dalnici povolene 130 nebo 180? Pro bezpečnu jizdu stači dodržovat tři pravidla:
– přizpusobit rychlost jizdy stavu a povaze vozovky, vozidla a řidiča
– jet tak, abych dokazal zastavit na vzdalenost, na keru mam rozhled a zaroveň bezpečně zastavil za vozidlem, kere jede přede mnu
– jet tak, abych nikoho neohrozil a nikoho neomezil; a top zejmena bezduvodně pomalou jizdou
A hlavně – temu, kdo zpusobil nehodu nepřizpusobenim rychlosti. nezastavenim včas nebo dokonce ohroženim kohosik, tak mu zebrat papiry na hodně dluho. Tym se omezi nehodovost. Ne tym, že budu buzerovat, jestli kdosik jede rychleji, než stanovil jakysik cyp ze Skopje.
Ladislav Větvička, kandydat na Minystra popravy
Comments